Emrasf Arkadaslar ben özel sektörde çalışıyorum, işverenim rapor al izne ayrıl sen hassasın dedi, bende gittim bi özel hastaneden 10 gün rapor aldım. Cuma günü biticek tekrar gitsem verir mi acaba, ya da baska bi hastane verir mi?
Beebisimm Emrasf verirler evet, yılda 40 gün rapor hakkınız var, 10 gün yeterli olmadı iyileşmeniz için anormal değil ya
Sahranil Emrasf rapor alınca 10gun maaşınızdan kesılıyormu merak ettım bende almayı düşünüyorum oyuzden sordum
Gokser Emrasf tekrar giderseniz vermeyeceğini düşünmüyorum, hatta sizi işvereninizin yönlendirdiğini de söyleyin mutlaka. Buna rafa artık 14 günlük rapor alabiliyorsunuz, bu sefer 14 günlük almanızı tavsiye ederim.. sağlıklar dilerim🍀🙏
Gokser Emrasf zateb yanıt verilmiş ancak ben de yazayım dedim, tek bir hekimin vereceği rapor 10 günden 14 güne çıkartıldı. 12 gün olan kamudaki hamileler içindi…
Beebisimm Pnrkrb evet özelde de var, 40 günden sonra ki raporlar için heyet almak gerekiyor oda biraz sıkıntılı almak
Beebisimm Sahranil 2 gün kendi şirketiniz karşılıyor 2 günden sonraki günler sigorta ziraat bankasına yatırıyor, yatınca bildiğim kadarıyla mesaj geliyor.
Elifgltsucr Idari izin suresinin uzama durumu olur mu acaba?memurum ve 32 haftalik hamileyim 37ye kadar calisicaktim ancak bu virus nedeniyle idari izin bitince izne ayrilmayi dusunuyorum.bu durumda da dogum.sonrasima sarkacak olan iznim azalmis olacak. Idari iznin uzama durumu olur mu acaba?