Aydeniz09 En iyisini yapmisin canım.. Allah’a havale et.. o işini bilir.. Sakın üzülme. kendini düşün, bebisini düşün.. Onun iyi olmasından başka hiç bisey önemli değil.. Bebekler anne karnında herseyi hisediom us.. Şimdi kalk elini yüzünü yıka ve hiç birsey düşünme.. Ben hamile değilim ama aynj Senin durumundayım bende dünden beri, bütün gece uyumadım ağladım ağladım kendimi sakinlestiremedim.. En sonundada bugün beni üzen insan gerçek yüzünü ortaya çıkardı.. Dedim ki kendime umrumda değil artık hiç bisey.. Kimse ben dusunmuosa bende düşünmem.. Beni seven sayan insanlari düşünurum gerisi yalan olur.. 🌺🌹Sakin üzülme kuzum 🌸🌸