Minnaksever Kızlar merhaba 5 gündür bebeğimi günde en az 3 kez hıçkırık tutuyor bugün çok fazla oldu henüz 4 kere daha akşamı var 6-7 olur tahminim.sizde de oluyor mu bu kadar telaş yapmalı mıyım 29+1 ama önden gidiyor
duygusm Minnaksever Hıçkırığın bir zararı olmaz. Bebeğin emme refleksiyle alakalı bir durum. Hafta ilerledikçe artabilir bile. Bana çok tatlı geliyor hıçkırıkları 🥰
Minnaksever duygusm bana da öyle geliyor hareketler azsa bile iyi olduğunu bilmiş oluyorum ama fazla geldi bu ara merak ettim teşekkür ederim