deletedmom259 Miktarını değerlendiriyor doktor. Bana 38’e kadar hep suyu çok iyi demişti. İlk kez 38’de suyu azalmış dedi ve bizi bir hafta kadar idare edebileceğini söyledi. İlla sezaryen anlamına gelmiyor sanırım, miktarına göre bir süre tanıyor doktor.