Sultee Malum Virüsten dolayı hastaneye kontrole gidemiyorum açıkçası bu yüzden 35 haftalık anneler ne gibi rahatsızlıklarınız var ne gibi sorunlarınız var merak ediyorum bebişleriniz kaç kilo benim en son 32 de 1380 kilogramdı Açıkçası merak ediyorum
Islim123 Sultee 32+6 da 2 kilo idi canım su anda 34 dum ara ara belim ağrıyor karnım ve dizlerime vuruyor ağrı doktorum 36 da gel demişti zaten su anda 37 38 e kadar gitmeyi düşünmüyorum
KubrAbdullahh Sultee 35+1 de gittim canım en son 2752 gram 49 cm di şuan 35+5 haftalıgız su geliyodu benden doktora gttm doktorum suyumun iyi oldugunu söyledi akıntıdır dierekden fitil verdi ve nefret ettm o fitilden turnosol kagdı verdi öyle takip edyorum önümüzdeki çarşamba birdaha gitcem kontrolm var mecuburen gtmem gerekyor
Feridearslantas1 Sultee 35+1 de 2kilo 821 grmdi 3 gun once gitmistim muayeneye cati agrisi ve nefes darligindan baska bisey yok🖤
nurellaam Sultee 35+2 de 2480di ama boyu uzun işte 50 :)) yediklerim boyuna gidiyor herhalde. Bu ara sırt ağrıları ve nefes darlığı başladı. Ve bebeğim hâlâ dönmedi
Mom9589 nurellaam neler yiyosun canim benim haftasiyla uyumlu cikmadi bu kontrolumuzde moralim bozuldu cok
Mihranyesim Sultee 33+5 gittim en son 2900 dedi ama bende kontrole gidemiyorum sirtim cok agiriyor arada kasiklarima agri giriyor cok agirlastim
Tumurcuq Sultee ben 31haftaligim 1500 du bebeyim dun gitymde…hemde 10.gun gerden gelyor..acaba sizdendemi geri gelyor….ben cok az diyorum kilosna😌
Sultee Tumurcuq yani 29 haftalıkken 1800 dü 32 de 2300 dü şimdi bu jafta gidicem 35 de ne olur bilemem aöa doktorum gayet iyi demişti
Tumurcuq Sultee ben 31haftaligim 1500 du bebeyim dun gitymde…hemde 10.gun gerden gelyor..acaba sizdendemi geri gelyor….ben cok az diyorum kilosna😌
Merve_kucuk Kızlar 33+3 günlüğüm bugün bebeğim sürekli sağ tarafıma toplanıp durdu rahatsız ediyor beni. Hastaneye gitmeyede korkuyorum. Bu haftalarda normal mi 😔
Bernayksl Merve_kucuk kendini yorma canım genelde kendini kasınca falan oluyor bende de okşa göbeğini sev bebeğini konuş rahatlasın
Sinemmdru Merve_kucuk kasılmadır o toplanma değil gün içinde 10 15 kez olması normal demişti doktorum ama 10 dk içinde 4 5 kez olması durumunda gel bana demişti
Merve_kucuk Tumurcuq Çok oldu sayamadım diyebilirim yani. Kayınvalideme dedim normal artık büyüyor dedi ama içim rahat etmedi pek. Eşim burda olmuş olsaydı giderdik hastaneye ama oda askerde 😔
Songul_5855 Sultee 35+1 bende salı günü gideceğim mecbur bakalım son durum ne en son 33+ da gitmiştim 2600 dü kasık ağrılarım adet sancısı gibi ağrılarım başladı benim kafası 32 de dönmüştü sanırım Bi baskı var alt tarafımda sanki hemen doğurcakmışım gibi hepimize kolay doğumlar diliyor zor bir süreçten geçiyoruz 🤲
Zehraaktas Sultee 35 haftalığız bizde bendede bel ağrısı çok oluyor bebek Bi yerde toplanıyor ara ara adet sancısı çekiyorum vajinaya baskı yapıyor baş aşağı 28 haftalık tan beri
gozdem06 Pinarumut walla canım kahvaltıyı çok iyi yapıyorum peynir çok yerim bide akşam eşim gelince çorba yemek o kadar doktor 4 kilodan fazla doğacak dedi 37+4 de sezeryenla doğum yapacağım