ebrucetin Arkadaşlar 25 haftamdayım karnım hiç çıkmadı ama çok sert ve çok zayıfım yağ denen bişey yok vücüdumda bugün doktora gittim ağrılarım oluyor diye çok yoğundu ilgilenemedi karnın sert dedi ne anlama geliyor yani ? Karın sertliğinin zararı varmı ?
Sedossss magnezyum verdi mibenımde erkn dgum rskım vr karnımda serttı muayenede magnezyum verıorum rahımın gevsemesını saglar dedı