Arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır gebe olduğumu öğrendim ilk günlerde hafif nokta şeklinde lekelenmelerim olmuştu o şekilde öğrenmiştim gebe olduğumu ama bugün biraz daha kanamam oldu ve nokta şeklinde değil ondan biraz fazla. Sizce normal mi? Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu? Lütfen yardım edin ilk hamileliğim bu 🙁