Tiredmom nemli tutmak falan fayda etmiyor hiç bisi benim hiç karnım yok desem yeri 7 aylık sanıyorlar beni ama dogurcam iç karnım çok geniş ona rağmen çatlamaya başladım dustan çıkınca ıslak tene bebe yagida sürüyorum
Nevinn Fatmafatma canim gece bile uyandiriyo bazen yaa kasimak istiyorum ama elimde deil ister istemez kasiyorum ama bebe yagina basladim dedigin gibi bakalim insallah faydasi olur😔
PembeLia DuyguUysalBayraktar Hamileyken kullanmak zararlı diyenler var sordunuz mu doktorunuza acaba?
DuyguUysalBayraktar PembeLia a ben hiç duymadım gerçekten. Çevremde çok kişi kullandı ve kullanmaya devam edenler var. Burda da çok kişiden okumuştm. Ama tabiki ilk kontrolmde sorucam doktoruma.teşekkür ederim😇
Deletedmom19 Fatmafatma Yok canım ilk bebeğim ama evet bende beklemiyodum çabuk oldu hemde daha 700 gr aldım neden böyle oldu anlamadım
GlahBilgiliPelit Deletedmom19 ay cnm 🙁 evet senin biraz erken olmus cok dıkkat et 🙁 benimde kalçam ve bacaklarım ağlanacak halde ki ben erk n haftalarda mustela krem kullandım en iyilerinden biri hiç bana mısın demedi 🙁 ama yağlar var diyolar belki ile yarar araştır istersen
Nevinn BraAlpAkta canim bu bnmki degisik bisey acaba alerji fln mi cunku boyle göğüs cevremde karnimda kucuk kucuk kızarıklıklar var ayroca karnimin alt yan taraflarinda da kabarciklar oldu