Selam kızlar dünde burda bi kaç kişiyle konuşmuştuk özel hastaneler artık pandemi hastanesi olacak diye ben Ankara Çukurambar Koru Hastanesine gidiyorum 35+5 hamileyim doktorumla görüştüm doktorum bana hastanenin hazırlanmaya başladığını bu hazırlığın 1 ay gibi bir süre olacağını söyledi bir çok doktor ücretsiz izne ayrılmış bu süreçte hastası olmayan veya az olanlar özellikle bizde vaka alındıktan sonra evlerimize gidemicez dedi refakatçi almıyorlarmış sadece eşi alabiliyorlarmış anneyide almıyolar ve refakatçi değişimi yapılmıyomuş virüslü hastaların ve diğer hastaların katları ve girişleri ayrılacakmış bizde 2 hafta daha beklicez daha sonra sezeryan mı normal mi karar verip gün alıcaz (ben vakalardan dolayı sezeryan düşündüğümü beklemek istemediğimi söyledim)
Burada bir arkadaş vardı adını unuttum inşallah görür yurtdışında yaşıyomuş doktoru kliniği ve telefonunu kapatıp hiç bişey demeden izne ayrılmış haftalarımız aynıydı doktoruma sormamı istemişti bu haftadan nstye girmek zorunlu mu diye inşallah bunu görür . Sordum ve girmek zorunlu bebeğin kalp atışı ve sancılarını takip etmek gerekiyomuş