Merhaba herkese, bu gece 2:50de sancılarım 20dk da bir gelmeye başladı. Birkac seferden sonra 12dk da bir, sonra da 8 dk da bir sancılarım gelmeye başladı. Ondan sonra sıklaşmaya ve şiddetlenmeye başladı, yaklaşık 8 dk da 3 sancı geliyordu ve saat sabah 7:00 olmuştu. Hazırlanıp hastaneye gittik. Hastaneye vardığımda 9cm açıklığım vardı. Orada da biraz sancı çektikten sonra doğumhaneye geçtik. Birkaç ıkınmadan sonra bebeğim dünyaya geldi. Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz yanıtlayayım 😊
Nacizane tavsiyelerimi yazayım🤗
*kendinize inanın ve akışına bırakın vücudunuz çoğu şeyi kendisi yapıyor zaten
*sancı çekerken iki defa sıcak suyun altında bekledim sıcak duş çok iyi geliyor
*sancı çekmek doğumdan daha yorucu doğum anından sakın korkmayın hiçbir zorluğu yok
*sancı çekerken ortamı ışıksız veya loş tuttuk, rahatlatıcı müzikler dinledim, dualar ettim. Zaman çabuk geçti gibi hissettim
*sizi stres yapan herşeyden uzak durun ve ne olursa olsun mutlu bir hamilelik geçirmeye çalışın
Herkese sevgiler🌺🌺🌺