BernaDolan Merhabalar Hamileyim ve çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum parol kullanmama rağmen hiç hafifleme olmadı tüm gündür kesilmeyen bi ağrı lütfen yardımcı olun var mı bu durumu yaşayanlar
NeslihanPiaAbac BernaDolan yaşamadım ama bir duş alıp karanlık sessiz bir odada uyumaya çalışın genelde migreni olanlar böyle yapıyorlar belki sizde rahatlarsınız.geçmiş olsun
[silindi] BernaDolan eczaneden nurse harveys head stick alın alnınıza şakaklarınıza boynunuza sürün çok rahatlayacaksınız. İçinde nane yağı var %100 bitkisel kimyasal hiçbir şey yok içinde. Hamilelerin kullanacağı nadir şeylerden eczacınıza da sorabilirsiniz alırken o da söyler zaten. Çok rahatlatıyor benim migren ağrılarımı
Dilek23 BernaDolan çok geçmiş olsun, bende sadece başağrısından çekenlerdenim. İlaç bana hiç fayda etmediği için , nane yağını önermişlerdi. Şakaklarıma sürüyordum, 3 gün süren başağrımı hemen geçiriyordu.
Deletedmom39 BernaDolan Allah yardimciniz olsun cok zor. Benimde migrenim var hamileligimin ilk 3 bucuk ayinda ölüyorum sandim hic gecmedi ve hic bi cagre bulamadim ben. Rabbim sizide tez vakitte kurtarsin insallah.
Bebegimibeklerken__ Bende felakettim fakat parol iyi geldi. Nane yağı koklayın varsa. Vicks sürün şakaklarınıza ve karanlık odada uyumaya çalışın. Alnınıza ıslak bi bez de koyabilirsiniz
Rukenkumsal BernaDolan canım parolun serumu bebeğe zararlı değil serum sana iyi gelicek dr tavsiyesiyle bende migrenden dolayı kullandım allah şifa verisn 🙏🏼
Gsdm Aynı dertten 2 ayım acilde geçti 😣 geçmek bilmeyen sürekli tekrarlayan bıkmıştım artık. Devamlı serum taktırdım sürekli duş alıp karanlık ve sessiz odada yatmaya özen gösterdim. Gratis de migren için soğuk jel ver için de 2 adet var bana iyi gelmişti umarım sanada iyi gelir 🤦🏻♀️
Ozlemmmmm BernaDolan kac haftaliksin canim 4. Ayima kadar ne cektigimi bir ben biliyorum hicbirsey fayda etmedi artik dedim heralde olucem baska bisey olamaz😢 sabret biraz daha cok normalmis hamilelikte bas agrisi ama benim gecti cok sukur seninde gecicek alnina burun uclarina vicks sur ferahlik veriyo
BernaDolan Ozlemmmmm 7 haftalığım Şükür viks biraz rahatlattı evet allahım bi daha yaşamak istemiyorum o ağrıyı Çok teşekkür ederim size de Allah razı olsun 🙏🙏🙏🙏🙏
Hediyenaze Bende ölüyorum baş ağrısından ve hiç hafiflemiyor gözlerime kadar vuruyor ağrısı uyuyamıyorum🙁
Kirazcyhn Geçen hafta bende aynıydım baş ağrısı o kadar şiddetliydiki bulantılarımda artmıştı günlerce geçmeyince doktora gttim ve setum takıldı o kadar serum ve iğneye ragmen çok zor geçti . allah yardımcın olsun gerçkten zor bir süreç bence doktora gitmelisin çünkü yattıkça daha kötü oluyor . geçmiş olsun