Merhaba hanimlar, benim bir sorum olacakti, 30 haftalik hamileyim doğuma da şurada ne kaldi ki .. benim sorum şu acaba aşağıda acilmayi hissediyormuyuz dogum yaklaştıkça nasil bir his ? Aşağısı yirtiliyor mu kanama oluyor mu veya nasil oluyor çok merak ediyorum