Uykuclimon Mrb kızlar 33 hftalıgız arabamızda geldi https://hizliresim.com/LgsGde https://hizliresim.com/wPZUmv
Duyguluuu Uykuclimon Çok güzel canm güle güle kullan bende alcam inşallah ama zam gelmiş önce alamdim🙄😘
Senarslanceliktas Uykuclimon çok güzel bende bunun goldunu istiyorum nekadar acaba pusetiyle birlikte hangi siteden aldınız
Duyguluuu Uykuclimon iyi yapmışsın canm niye zam getirdilerse artik🤔bende 33 haftaligim beşik aldım bebek araba kaldi☺️
Duyguluuu Uykuclimon bende hepsiburadadan alcaktım aynısını bebekonfordan aldım uygun fiyata aynısı zaten herşeyi 8-9 güne geldi benimkide kurduk falan
Duyguluuu Uykuclimon bebek araba kolay katlaniyormu canım nasıl Ben daha bakmadım gidipte ama hep aklımda canyon vardı onu alcam inşallah bende
Uykuclimon Duyguluuu CNm ben kendim tek başıma kurdum kuruşu kolay bence hafif bir araba evin içine kurunca büyük geldi ama dışarda öyle olmaz heralde ama benim bebiş erkek ben keşke siyahımımı alsaydım
Duyguluuu Uykuclimon olsun bisey olmaz erkek olsun bebişin bu renkte çok güzel bende kahvesini alcam benimkide kız ☺️ güzel canm bu renkte hii büyük mu biraz benim evim küçük çok katlanıyor dimi kolay arabaya sığarken
Uykuclimon Senarslanceliktas e bebegin kendi mağazasından aldım CNm ben 899 a aldım 1 gün sonra 999 tl olmuş