Benimde vardı 27. Haftada başladı 35+2 olduk aman şu üç haftayı da geçirelim zaten sezeryan olucam ne aglamistm var yaa doktor yaşamaz doğarsa demişti günlerim hüzünle ağlamakla yatmakta geçiyordu sonra ayaklandim valla çok şükür geçti o günler şimdi doğsa bile o haftalardaki kadar olmaz belki hiç kuveze bile girmez yinede gününu beklesin istiyorum inşallah sağ salim de kavuşuruz şu virüs biterrr