Selin4 Değerli arkadaşlar hayırlı kandiller, meryem ana otu kullanan var mı doktorum almamı söyledi ancak tavsiyelerinize ihtiyacım var 39+3 ile bugünü de bitiriyoruz
zeyzey95 Selin4 Meryem lev enzelna yasin felak nas fatiha ayetel kursi fetih sureleri okunuyor yakınınızda okuyabilir sizin adınıza (geniş kaba koyun baya açılıyor), temiz suya koyup kıbleye dönüp biraz içebilirsinizde açılma başladıktan sonra
Betulbekil Selin4 kullanmadım henüz ama teyzem almış banada hastane çantama koydum unutmazsam kullanacağım
Hatcefatma Evet sancı başlayınca suya koyuyosnz. Ama okuncak duaları vardı unuttum bilen varsa yazsın
mervella Syma95 ben arabistandan almıştım ama aktardakiler de oradan geliyor türkiyede yok bildiğim kadarıyla