Merhaba kizlar 39 haftaya geldik dr normal dogum diye anlastik ama son durumlar canimi inanilmaz sıktı oldugumuz ilcede 30 vaka var… dr umdan sezeryan mi istesem ya da suni sanciyla dogumu baslatalim mi desem isler iyice kizismadan bebegimi kucagima almak istiyorum cok gergim gelecegi varsa da gelmeyecek😥 siz ne yapardiniz veya neler yapiyorsunuz boyle ikilemde kalanlar var mi?