Nursel45 Kızlar ben 12 haftalık hamileyim bu sene erkek cocuk bebek yılı diyor çoğu insan siz kaç haftalıksınız bebişinizin cinsiyeti ne hadi sohbet edelim biraz ♥️♥️
Fatos0277 Nursel45 bende 33 haftalığım ikinci gebeliğim 17 aylık oğlum war hiç durmuyor o yüzden maf oldum sadece 4 kg almışım
Fatovebebegi Fatos0277 bende 10 haftalık hamileyim sizin gibiyken hamile kaldım ayni olmuşuz 9 aylık bi kızım var Doğuma kadar 18 aylık olucak
Mom46 Adet tarihime göre 30+5im ama ultrasonda 32 haftalığım evet bu sene erkek senesi galiba oğlum olacak😍💙
Fatovebebegi Nursel45 merhaba 10 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bu durumlardan korkuyoruz evdeyiz bende erkek hissediyorum bi kızım var 9 aylık
1serapguneyli Nursel45 17+4, ilk gebeliğim benimde çevremdeki herkesin erkek benim de oğlum olur falan diyordum ama bir prenses bekliyorum şuann 💕 Allah hepimize bebeklerimizi sağlığıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllahh🖤