17+3 canım çok yorucu geçti ama şimdilik iyi gidiyo kusmabuşantıdan dolayı çok zayıflamıştım 68 hamile kaldım zayıfladığım için daha yeni 68 oldum hayırlısı 13 haftada kız dedi doktorum 15 erkek benzetti şuanlık bell diil çarşamba günü randevum var gidip gitmemekte kararsızım bakalım sağlıkla gelsinler 🙏😘