33.haftadayım 8 kg aldım elimden geldiğince dikkat ettim ama düzenli yürüyüş yapılmazsa sanırım kilo önlenemiyor. Ben de bulunduğum yer yüzünden şimdi de salgın yüzünden çok fazla yürüyüş yapamadım ama hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alalım da sağ Salim kilolar gider bir şekilde 😇