dilekslmn canım sakin ol , önlemini al korkma.Bende de gebeliğim boyunca vardı iç antibiyotik kullandım 10 gün, sürekli iç çamaşır değiştirdim ve her çamaşırımı ütüleyip giydim, özel bölgemi sürekli kuru tutmaya çalıştım (nemli olması sa artırıyor enfeksiyonu) ,3 lt su içtim her gün ve tuvaletimi gelir gelmez yaptım idrar cok beklemicekmiş, şuan 39.haftamdayım cok sükür bi sıkıntım yok içini ferah tut