Melekk55 Kızlar mrb ben 23 haftalık hamileyim ama bu aralar arada akıntı geliyor iç çamasırıma su olabilir mi diyorum ama böyle cok az sekilde içinde hafif beyaz tarzı lekeyle ama öyle agrım falan olmuyor yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim
Cerenn06 Melekk55 Bende burada durayım 15 haftalığım iki gündür su gibi akıntım geliyor belki bir bilen vardır .
Momm90 Melekk55 Cerenn06 Pnrkrb kızlar aynı durumu bende 19. Haftada yaşadım su gibi akıntım vardı acile gittim suyum geldi sandım meğer çok fazla enfeksiyon varmış ondan dolayı oluyormuş sizinde öyledir diye tahmin ediyorum ama yinede doktora görünmekte fayda var 🥰
Betulbekil Melekk55 37 haftalığım akıntım az kenarları su gibi oluyor sürekli bu şekilde benim kontrolüm salı günüydü suyum gayet iyi çıktı bir sıkıntım yok ama herkesin bir olmayabilir doktorunuzu arayabiliyorsanız bi doktorunuza danışın belki gel kontrol edelim diyebilir
Fatos0277 Melekk55 geçen hafta bende de oldu su sızıyor sandım gittim doktor normal dedi ama benim ki 32 haftalıktı oo zaman
Pnrkrb Ben de ayni durumdayim. Akintim o kadar cok geliyor ki bazen su falan mi siziyor diye korkuyorum. Ama gecen okudugum yazida bebehin artik idrar torbasi ustunde oldugunu dolayisiyla islanma yasayabilecegimiz yaziliydi. Onu okuyunca daha bi rahatladim
Cerenn06 Momm90 Teşekkür ederim geçen gittim fitil verdi aslında bir hafta boyunca kullandım dünde çok hastaydım çok fazla terliyordum belki ondan bana öyle gelmişte olabilir çok fazla su içiyorum
Muberraonur Melekk55 bende de oluyor enfeksiyon var bende ondan dolayı olduğu aşikar idrar testi yaptır bence
Nurselin11 Melekk55 bende de aynı durum olmuştı,su geliyor sanmıştım,enfeksiyonmuş,doktora gitmeni tavsiye ederim
Egemen16 Melekk55 bende aynı durum olmuştu doktoruma sordum su olabilir mi sızıntı şeklinde diye su olsa çok fazla gelir akıntı şeklinde olmaz demişti kafanıza takmayın bebeğin suyu değildir ama enfeksiyon olabilir