ilkbahar Ebruumutluuu belki açlık tokluk kan şekerine bakmıştır /bakçaktır ondan gerek duymuyor olabilir 🤔
Fatma8988 Ebruumutluuu ya bende dün detaylıya girdim cıktığımda doktoruma raporu getirdim. Şeker yüklemesi var ama bu haftalarda haberleşiriz dedi. Cokta önemsemedi. Evden cıkma dedi cok dikkat et dedi. Haberleşiriz duruma göre gelirsin dedi..
Ebruumutluuu ilkbahar Yaniii bilemıyrum kii ac gtmıstım zaten gayet iyiii kilonda yok şekerın cıksın tatlıyla aranda yok zaten ailende genetıklık yok dedi ultrasondan baktı gerek duymadı. sadce kab we idrar aldı
aynurdursun Bende de ıkı gün boyunca açlık tokluk şekerine baktırmıştı ama yükleme yapmadı tedirgin oldum daha sonradan ama 35oldum artık