25 haftalığım dün hm ve ebebek den Bi kaç bişey beğendim aldım elinizi çabuk tutun bence çünkü hiç stok kalmamış insanlar kıyafetleri bile yemişler ne diyeceğimi bilmiyorum onlara karşı
Birde şu aralar dışarı çıkamadığınız için indirimler var kızlar mutlaka yararlanın derim