Mammamia Ramos arkadasin bahsettigi ortasi bosluk olan yastiga ortapedik yastik diyorlar ben almadim ondan ama saga sola donmemesini engelgelleyen yastigi kesinlikle almanizi tavsiye ederim instagramda @tasarimfeyza diye bi sayfa var ben ordan aldim emzirme yastigi diye geciyor ismi hem emzirirken kullaniyosun hem bebek oturtmakta cok buyuk yardimci bebegi gozun kapali yatir icine hic bisey olmuyo mutlaka alin bence