Tugceecikk biz de 6+6 yız, mide bulantısı bugüne kadar hiç olmadı ama şişkinlik hissi var, sürekli üşüyorum 🥶 ve inanılmaz halsizlik var. Biz de keseyi ve bebeği gördük ama Kalp atışını henüz dinlemedik,kontrolümüz haftaya. İnşallah kontrolün iyi geçer duyabilirsin bebişini 🙏