Ayseguulll yok öyle bir şey korkmayın, 27. haftada önlem amaçlı ve doğumdan sonra bebeğin kanına bakıldıktan sonra gerekirse(bebek annenin kanını almamışsa) iğne vuruluyoruz ki anne ile bebeğin kanı temas edince annenin vücudu antikor üretmesin ve ikinci gebelikte sorun yaşamasın diye, birinci bebekle hiç ilgili bir şey değil zaten doğmuş oluyor.Ben sezaryen olduğum halde hemen geldi sütüm, göğüs ucum olmadığı için tutamadı bebeğim ilk saatler o yüzden sarılık oldu ama hafif geçirdi hastanede falan yatmadı.