Aysegulyeter ay benim gibi birisi daha varmış, 29+2deyim, tam geçtiğimiz hafta kuaföre gidecekken kapalı olduğunu öğrendim, normalde de hep ağda yaptırıyordum zaten, şimdi kilo ve göbekten göremiyorum bu yüzden jilet kullanamıyorum, kendim ağda da yapamıyorum, kaldım böyle :(