Esrasahin4633 anladım kuzum ama Berki bana düşmez ama sağlık bu bence biran önce eşine bunun ne kadar saçma bir düşünce olduğunu göstermelisin durumumuz ortada ülkenin durumu yani allah korusun bu salgın gelse sizi bulsa hastanede erkek dokdor var diye eşiniz sizi ölüme mi terkedecek yapmasın gerçekden iyi birşey degil Berki bundan önce böyle düşünüyordu ama bundan sonra hamilesin her türlü sorun çıkabilir karşınıza tabi allah korusun sadece bu bi varsayım inşşlah dertsiz sıkıntısız bir şekilde dogum yaparsın yani diyeceğim şu Ki size sağlık açısından hangi dokdor iyi gelecekse ona gidin hem özel de tercih ediyorsunuz eşinizle birlikde muayeneye gidin görsün zaten doktorların ne şekilde muayene ettiğini oda anlar bu kadar kısıtlanmıyacagını valla her iki dokdorumda bugüne kadar hiçbir şekilde tereddüt etmeden ne dediyse yerine getirdim sonuçta sağlığım için ve çocuğum için ne gerekliyse yaptırırım ha ister istemez çekingenlik oluyor ama tıpta ayıp olmaz diyerek gereken muayeneyi yaptırıyorum