Doktor kontrolüm olduğu gün gittim 40+2 idim doktorum muayene etti. Hafif hafif rahatsız etmeyen ağırlarım vardı. Nst Piklerim düşüktü ama muayene sonucu 3 cm açılmam vardı doktorum normal yada Sezeryan doğum bugün gerçekleşecek diyerek yatışımı verdi. Normal doğum istiyordum doktorumda öyle takip ediyordu sağolsun sonra bebek 4.100 kg olunca kilodan dolayı doğum şekli değişebilirdi ama çatım müsait çıkınca suni sancı serum takıldı süreç başladı 1-2 saat her şey iyiydi 😊sonrası kasılmalar ağrılar sancılar inanılmaz o süreci yazıp sizleri germemin hiç anlamı yok sonuçta bir yola giriyorsun ve bazı zorlukları oluyor zaten çoğu şey hafızamdan silindi neyse 8 cm kadar açılmam oldu ama artık dayanamıyordum bayılacak gibiydi en son tekrar muayeneye aldıklarını falan hatırlamıyorum bebiş kanalda ama başı yan olunca kanalda normal ilerlememesi sonucu 8 cm açılma ve o acılar sonrası sezeryana alındım gücüm de kalmamıştı bebek iyiydi ama ben kötüydüm doktorum da arrık daha fazla bekletmedi en son ameliyathanede sadece beni ne zamana bayıltacaksınız bayıltın dediğimi hatırlıyorum ☺️ Ama yinede pişman değilim en azından denemedim mücadele etmedim demem sezeryan sonrası 2 gün hastanede yattım 3. Gün evime gelip banyomu yapınca dünyalar benim oldu şimdi 12 günlük olduk çok şükür ikimizde iyiyiz sizlerinde hayırlı güzel doğumları olsun inşAllah kızlar. Birde durumlar malum virüs falan doğumu yakın olanlar canınızı sıkmayın Allah’ın izni ile kazasız belasız atlatırsınız rabbim korur herkese selam olsun hayırlı kandiller