Su azalması ile erken doğum yapmıştım gelişme geriliği de eşlik ediyor du şimdi ikinci ye hamileyim 6 haftalık kan sulandırıcı kullanıyorum merak ediyorum benim gibi gebelik öyküsü olan kızlar varmı 2. Gebeliğiniz nasıl geçti gene aynı şeyleri yaşadınız mı ?