Blgekrcl hastane çıkışı, bir kaç tulum,zıbın ,pijama takımı, çorap, battaniye, müslin örtü, penye battaniye aldım. 10-15 tane hırka yelek ördüm. Nevresim takımı aldım. Reflü yatağı aldım 😊 başka da bi şey almadım daha. Bi süre almayacağım şu sıkıntılar geçene kadar. 22 haftalığız bu arada.