Sizde de oluyor mu yürüyemiyorum artık bacağım hiç tutmuyor kasılma oluyo 32.haftadan beri bacağım da ağrı mevcut dizim de yoğunlaşıyo kıpırdatmak istemiyorum ağrısından ağlıyorum magnezyum ilacı da içiyorum ortapediye gittim krem ve vermidon verdi kremi sürüyorum ama ilacı da kullanmak istemiyorum ne olur olmaz DİE kremde hiç bi işe yaramıyor 12gündür ölüyorum ağrıdan sizde de oluyor mu 🥺