Benim 12. Haftadan beri aşağıda. Şu an 22. Haftadayım. Detaylıda plasenta previa totalis dendi, yani plasenta rahım ağzını tamamen kapatıyor. Perinatolog 28-30. Haftaya kadar çıkmasını beklenir, %80 çıkar, çıkmazsa sezeryan olursunuz dedi. Tabii ilişki vs yok. Dinlenmemi ve kendimi yormamamı istedi. Progestan hap kullanıyorum ayrıca.
kendi doktorum da 28’e kadar bekleyelim. Çıkmazsa üniversite hastanesinde bir perinatologla devam etmelisin dedi. Çünkü sezeryanda kan ihtiyacı olursa kan bankası olan bir yer tercih ediliyormuş bu tarz plasentanın rahimi tamamen kapattığı durumlarda.
şu an tek yaptığım bolca dinlenmek. Zaten idari izinliyim. Bebek ağırlaştıkça plasenta da yukarı çıkar inş.