Slm kizlar ya bn vajinal progestan kullanıyorum gunde iki kere ama akintidan sanırım hep ic camasirimda beyaz halde erimis görüyorum sizce yanlış mi yapıyorum yada bu normal mi sanki ilacin hepsi çıkıyor zaten küçük bir hap doktoru arayacam ama dalga gecer fln diye korkuyorum önce tecrübeli annelere danisim dedim uzun oldu kusura bakmayın