Kbr_71 evet canım tabikide normal artık iç çamaşırın ıslanıyor , sen kan kahverengi filan bişeyler görmedikçe korkma endişelenme eğerki için rahat etmez hemen doktorunla görüşürsün . Ama benimde o haftalarda hep böyle akıntım çok vardı ki hala aynı var