Kadircanmom Bebegimizin kilosu az , 3 kilo bile dogmayabilir dedi doktorumuz, bu tür durumlarda bebegin cigerlerini geliştirici iğne yazdı bu durumda olanlar var mı acaba
Kocakafalimucizem Kadircanmom canım bugün bende ciğer geliştirici iğneden vuruldum pazartesi sabah 9 da sezeryan olacağım corona virüsü tehlikesi yüzünden 37 haftadayım 3.100 gr görünüyor
ddenizc Kadircanmom ben 28. Haftada suyun azalması sonucunda vurulmak durumunda kaldım. Şimdi 32. Haftadayım bana herhangi bir zararı olmadı. Sadece içeriği nedeniyle vurulduktan sonra yediklerine içtiklerine dikkat etmelisin, şekerli besinlerden uzak dur. Bebeğin ciğer faaliyetleri için vuruyorlar çok az mg o yüzden endişelenme doktoruna güven.
Kadircanmom Kocakafalimucizem hayırlı bir dogum olur inşallah , saglicakla bebeginizi kucaginiza alirsiniz
Kocakafalimucizem Yuty6758 evet virüs hızla yayılıyor hastanelerin katları salgın hastalara ayrılıyor bu şartlarda normal doğumu beklemek riskli olacak dedi doktorum ve hastane kalabaliklasmadan doğumun olmasını öngördü
Kadircanmom ddenizc farkli sebeplerden dolayı da oluyor demekki , ben de 28.haftadayım simdi , yediklerine dikkat et demedi bana ama baska ne demisti size sekerli besin dışında, inşallah hepimizin hayırlı dogumları olur
ddenizc Kadircanmom başka bir şey demedi, bebeğin hareketlerinde falan azalma olursa endişelenme benimki o günlerde biraz az hareket etmişti canım