Secil_10 30 +3 haftalığız karnım sürekli sertleşiyor günde 10 15 kere oluyor sebebi nedir acaba bilen varmı korkmalımıyım
niko_96 Secil_10 belki de bebeğiniz sırtını çıkarıyordur iyice benim başıma ço geliyor da ben de 30+2yim
Yel282828 Sertleşme normalmiş eğer 15 20 dk boyunca geçmiyorsa sertleşme sorunmuş bu haftalarda normal.
aselarzum35 Benim kız da poposunu yada sırtını yaslarsa bölgesel göbek sağında solunda yada üst kısım da sertlik oluyo, minik minik parmak hareketlerim ile rahatsız edince hatunu anında çekiyo kendini geri 🤭🤭
defnemila Haftadan sonra normal sayılıyor. Aksine karnın çok yumuşaksa kork demişti bana doktor 🤷🏻♀️