denizimsi18 Ben sonradan elimde kalır, kocaman bir şey diyerek almamıştım ama kendim bol bol yastıkla yatıyorum. Eğer yer benim için sıkıntı olmaz diyorsanız güzel, destekli olanlarından alabilirsiniz. İnsanın karnı büyüdükçe yatması, dönmesi zorlaşıyor.