kızlar gece 5.30 civarı idrara sıkıştım lavaboya gittim ve iç çamaşırımın ıslandığını farkettim kesin farkına varmadan idrar kaçırdım dedim ama idrar değildi pijamam ve iç çamaşırım böyle bi bardak su dökülmüş gibi ıslaktı acaba o sıvı suyummuydu su sızıntısı mı oldu doktorum cevap vermedi hastaneyede gitmek istemiyorum