1prens1prensesannesi_ Brcntanyeri0 ben sürüyorum az önce çıkarttım hatta.. Sadece kokusu rahatsız ediyor her kimyasaldan olduğu gibi onun haricinde birşey olmadı..
Melikeb19 Brcntanyeri0 2. hamileliğim 39+5 günlük hamileyim iki hamileliğim de toplam 20 gün oje sürmeden durmuşumdur tırnaklarım ojesizken dünyanın yükü üstümde gibi hissediyorum 😒😅 sıkıntı olmazcanım
Brcntanyeri0 zntrkn bende sürmek istiyorum ama çok korkutuyorlar ya zararlı diye ilk hamileliğim kim ne derse ona inanıyorum
zntrkn Brcntanyeri0 benim de ilk hamileliğim canım ama sakıncası yok sürebilirsin millet protez tırnak yaptırıp sürüyor hiçbir şey olmaz 😂