İnan bu öyle bi konu ki . Oğlum 2 yaşına girecek hâla bez bulamadık 😀 doğmadan ilk prima premium aldım, sızdırdı. Yeni doğan seti elimizde patladı 🙄 bimin bezini övdüler ondan aldım bi müddet iyi geldi sonra oda olmadı. Sleppi kullandım epeyce , oda lastik izi yapıyor zaman zaman da sızdırma. O kadar sık değiştirdiğim halde neden hiç iyi bi bez iyi gelmiyor anlamış değilim 🙄🙄 yani ben tecrübeli anne olarak bu 3 ünde gel git yaptım , şimdi farklı bez arayışı içindeyim