21+5 haftalık hamileyim ikidir kanama oluyorum sancım yok ama kanamam oluyor,doktora gittik alttan da muayene etti rahim uzunluğu güzel dedi,bebek gayet iyi dedi ama kusmam devam ettiği için kanamam oldu çünkü zorladım dr da öyle dedi,iğne verdi iki tane birini bugün oldum diğeri haftaya benim gibi olan var mı?Acaba erken doğum felan mı olur korkuyorum artık bu kanamalar beni tedirgin edıyor 😔