Bgmkyc Ben de benzer bir durumdayım. Benim doktorum normal doğumu destekliyor, güveniyorum da. Bebeğim benim çatıma göre irileşti, doktorum yine de hemen sezaryen demedi ama suyu azalmış, bir hafta daha bekleyebiliriz, bu arada doğum başlar ve bebek normal doğum için yukarıda kalırsa sezaryene dönmemiz gerekir dedi. Normal doğumu bu durumda pek mümkün görmediğini açıkladı. Son gün olarak belirlediği pazartesiye sezaryen planladık. Bebek o zamana kadar gelmek isterse bir ihtimal normal denenecek ama çok yüksek ihtimal sezaryen doğum olacak.