Kızlar önceden ilk bebeğim 20 haftalık kaybettim suan20+5?im en son 37 ölcüldü ilerki haftalar da kısalma olur mu gümde üç defa progrstran kulnıyorum kıslama olur Mu 30 haftaları görür müyüm böle ilerki haftalrfaı görür müyüm çok korkuom tecrübeli anneler yardım fikirleriniz nelerdir