36+3 haftalığım ara ara yalancı sancılarım oluyodu cuma gunu randevum var sancım cıkıyo nst de ama bebek doğum kanalına ınmemiş dediler iki gündür sancı sürem arttı akıntım arttı ve tum hamilelğim boyunca kabızlık problemim vardı 2 gundur isal tarzındayım doğumum mu yaklastı bilmiyorum cuma gunu gitsem mi bilmiyrum gıden var mı yada hafta içi gıdecek olan bılgı verir misiniz lutfen