37+5 haftalık hamileyim arkadaşlar. İki gündür belim kopuyor sanki, çok canım yanıyor. Uzanırken bile geçmiyor, doğum sancısı falan değildir değil mi? Karnım da çok kasılıyor ama düzenli değil sanırım anlamıyorum ilk gebeliğim olduğu için. Yardım etseniz tecrübeli anneler.