Nhl Merhabalar 12 Nisan’da sezeryan gunu alan varmı acaba aramızda hazırlıklar tamam mı 2. Gebeliğim oğlum 2 yaşında onu bırakıp nasıl doguma gıdıcem kara kara dusunuyorum resmen sızde durumlar nasıl