Kızlar son adetim 7 Şubat ben 6 martta kan verdim dahiliyeye ilaç felan verdi gebelik yok diyip sonra adetim gecikti gittim test yaptım silik çıktı 14 Mart kan testinde 368 çıktı 16 Mart ikinci kan testinde 860 lı birseu çıktı doktor keseyi göremedi haftaya gel dedi korona olayları olunca gitmedim bekleyeyim diye bu bebek kaç günlük sayılıyor uygulamada 40 günlükten bahşediyor doktor 3 haftalık ya var ya yok demişti