Bugun hamile oldugumu ogrendim.14 aylik bi oglum var ayni zamnda.doktora henuz gitmedim ama merak ediuorum bu sekilde olan anneler siz ne yaptiniz.emzirmek sikinti oluyormu.ek gida aldığımız için gun icinde 1 2 kere emiyo zaten bide gece uykuya geçerken.