Melike3777 Duygukc 15. Hafta gibiydi sanırım karnımda karınca gezıyor gıbıydı ama kaşınıyordu gıdıklanıyordum🤣 şuan oğlum maşallah tekme modunda 25 haftalığız 👶🏻
Zelihafirat 17 haftaydı sanırım göbek çevremde anormallikler hissetmeye başladım anormallik dediğim şey daha önce yaşamadığım içeride olan kıpırdanmalar ama net değildi 😀 şuan 22. Haftamdayım oğluşum annneeee diye bağırıyor resmen tekmeleriyle 🙏🤷♀️
busracan91 17-18 haftalar arasında hissettim pıtpıt ☺️ Ama hep acaba bağırsak hareketi mi diye de şüphelendim zamanla güçlenmeye başladı şimdi 20+5 olduk net belli ediyor hareketleri ☺️